Як підтвердити вибір місця навчання: покрокова інструкція

Вже з 1 серпня абітурієнти почнуть отримувати рекомендації для вступу 2023. При цьому, щоб вступити до закладу вищої освіти, абітурієнт має підтвердити свою згоду. Розглянемо, як підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті.

Інформацію про те, чи пройшли на бюджет, ви побачите в електронному кабінеті вступника 2023 у період 1–5 серпня. Тож уважно відстежуйте статуси своїх заяв. Коли почнете отримувати рекомендації для зарахування на навчання, маєте вчасно виконати вимоги для зарахування. Підтвердити свій вибір для вступу 2023 за державний кошт маєте до 8 серпня. Інакше цього року втратите шанс вступити на бюджет.

Якщо ви подавали заяви виключно на контракт або згодні навчатися за власний кошт, — маєте більше часу для підтвердження місця навчання. Але зробити це повинні не пізніше 16 серпня 2023 р.

Підтвердити вибір місця навчання можна:

  1. В електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  2. В електронному кабінеті із завантаженням сканкопії власноруч підписаної заяви — для вступників, які перебувають на деокупованій після 1 вересня 2022 року території або за кордоном і можуть це підтвердити.
  3. Особисто у ЗВО.

Підготовка до підтвердження вибору місця навчання в електронному кабінеті

1. Сформуйте кваліфікований електронний підпис. Зробити це можна в державних та приватних закладах, зокрема в банках. Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України чи Приватбанку, ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно — повідомляє портал Дія. Також право видавати кваліфікований електронний підпис мають акредитовані центри сертифікації ключів.

Наразі використовувати Дія.Підпис в електронному кабінеті вступника не можна. Але такая функція скоро з’явиться. Коли цю опцію можна буде застосовувати, ми додатково про це повідомимо.

Якщо вам ще немає 18 років, отримати кваліфікований електронний підпис ви можете разом із батьками або іншими законними представниками. Для цього зверніться до постачальника послуг з такими документами:

  • паспорти (ваш та одного з батьків);
  • код платника податків (ваш та одного з батьків);
  • засвідчена копія свідоцтва про народження;
  • заява в довільній формі про письмову згоду від одного з батьків.

2. Внесіть свій ідентифікаційний код (РНОКПП) до карти фізичної особи в ЄДЕБО, щоб використовувати кваліфікований електронний підпис у кабінеті вступника.

3. Якщо не маєте кваліфікованого електронного підпису й зараз перебуваєте на деокупованій після 1 вересня 2022 року території або за кордоном і можете це підтвердити (відміткою у закрдонному паспорті / пропискою на відповідній території), заздалегідь роздрукуйте заяву з електронного кабінету, підпишіть її та зробіть сканкопію цієї заяви з підписом.

Як підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті

Крок 1

У модулі «Подані заяви на вступ» виділіть позначкою потрібну заяву зі статусом «Рекомендовано (бюджет)» або «Рекомендовано (контракт)». Натисніть меню «Активні дії», що знаходиться праворуч.

Як підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті 2023

Крок 2

У випадному меню «Активні дії» виберіть рядок «Підтвердити вибір місця здобуття освіти».

Як підтвердити місце здобуття освіти

Крок 3

У вікні, яке відкрилося, поставте галочку в пункті «Про попередження про обов’язковість подання військовозобов’язаними громадянами України військово-облікового документа». Поставити відмітку мають вступники всіх статей, бо це попередження інформативне.

Відмітка про військово-облікові документи

Крок 4

У цьому ж вікні нижче оберіть пункт «Накласти кваліфікований електронний підпис» та натисніть синю кнопку «Накласти КЕП».

Як накласти КЕП в електронному кабінеті 2023

Крок 5

У вікні, що відкрилося, виберіть зі списку потрібний вам центр сертифікації, який видав ключ. Це назва установи, де ви заздалегідь сформували кваліфікований електронний підпис.

Як вибрати центр сертифікації в електронному кабінеті

Крок 6

Натисніть на поле для завантаження файлів. Оберіть на своєму комп’ютері потрібний файл та завантажте його. Додатково введіть пароль особистого ключа підпису. Натисніть синю кнопку «Підписати».

Як підписати заяву за допомогою електронного підпису

Якщо ви зробили все правильно, у нижній частині екрана у чорному прямокутнику побачите відповідне повідомлення.

Почекайте, поки система опрацює ваш підпис.

Крок 7

Оновіть сторінку за допомогою відповідної стрілочки або комбінацією клавіш Ctrl+F5.

Оновлення сторінки електронного кабінету

Крок 8

Переконайтесь, що заява успішно підписана. Для цього в полі навпроти статусу «Рекомендовано до зарахування» ви маєте побачити дату та час підписання заяви.

Як дізнатися, чи заява на вступ успішно підписана

Як підтвердити вибір місця навчання без кваліфікованого електронного підпису

Без кваліфікованого електронного підпису підтвердити вибір місця навчання при вступі 2023 мають право лише ті абітурієнти, які зараз перебувають на деокупованій після 1 вересня 2022 року території або за кордоном і можуть це підтвердити. Якщо ви належите до однієї із цих категорій, для підтвердження свого вибору маєте в електронному кабінеті додати сканкопію власноруч підписаної заяви.

Крок 1

Сформуйте заяву, обравши в меню «Активні дії» рядок «Друк електронної заяви».

Як підтвердити місце навчання без електронного підпису

Крок 2

Заповніть усі потрібні поля та натисніть синю кнопку «Так».

Як сформувати заяву на вибір місця навчання в електронному кабінеті

Крок 3

Роздрукуйте автоматично сформовану заяву та підпишіть її власноруч. Якщо технічно не можете роздрукувати, тоді напишіть заяву за зразком власноруч, поставте свій підпис.

Крок 4

Повторно виділіть заяву та в меню «Активні дії» натисніть рядок «Підтвердити вибір місця здобуття освіти».

Як підтвердити вібир місця навчання за допомогою заяви

Крок 5

Оберіть пункт «Завантажити сканкопію власноруч підписаної заяви» та завантажте файл у форматі JPG або PDF (розмір — не більше 2 МБ).

Як завантажити заяву в електронному кабінеті

Крок 6

Упевніться, що заява завантажена, натиснувши на дату підтвердження.

Як переконатися, що заява завантажена

Як скасувати підтвердження вибору місця навчання

Ви можете анулювати свій вибір лише, якщо заклад освіти не підтвердив ваше виконання вимог до зарахування.

Крок 1

Оберіть відповідну заяву. У полі «Активні дії» натисніть на рядок «Скасувати підтвердження вибору місця здобуття освіти (анулювати КЕП/видалити файл)».

Як скасувати підтвердження вибору місця навчання

Крок 2

Уважно ознайомтеся з умовами, які з’являться у відповідному вікні. Якщо згодні, натисніть синю кнопку «Підтвердити». Або скасуйте дію, якщо передумали.

Як підтвердити чи відмінити скасування вибору місця навчання

Коли система опрацює ваші дії, у нижній частині екрана у чорному прямокутнику з’явиться повідомлення про те, що КЕП анульовано.

Крок 3

Переконайтеся, що вдалося скасувати підтвердження. Для цього оновіть сторінку. У полі «Дата підтвердження» має з’явитися позначка «Підтвердити».

Як переконатися, що вибір місця навчання дійсний

Коли ви підтвердите вибір місця навчання, а заклад освіти опрацює його, статус заяви в електронному кабінеті вступника 2023 буде змінено на «До наказу». Водночас відбудуться зміни в статусах й інших ваших заяв.

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР АБІТУРІЄНТА

Адреса приймальної комісії

Буковинський державний медичний університет

ВСТУП-2023.
Приймальна комісія

Copyright © 2010-2024, Bukovinian State Medical University.
Розробка та супровід: відділ технічних засобів навчання