Подання оригіналів документів за допомогою КЕП

Подання оригіналів документів для зарахування на навчання з накладанням кваліфікованого електронного підпису

У 2022 році подання оригіналів, необхідних документів для зарахування, може здійснюватися, крім особистого подання, шляхом надсилання їх сканованих копій із накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника та надсиланням на електронну адресу Приймальної комісії в терміни, визначені в Правилах прийому 2022 року.

Якщо впродовж трьох місяців після початку навчання від вступника не будуть отримані оригінали документів, наказ про зарахування скасовується в частині зарахування такої особи.

Алгоритм дій:

1. Вступнику необхідно отримати Кваліфікований Електронний Підпис (КЕП).

Як отримати КЕП за допомогою онлайн-сервісу державних послуг «Дія» (для вступників віком від 18 років)

Як отримати КЕП від ПриватБанку 

Перелік усіх установ, які можуть легально видавати цифрові підписи в Україні

2. Підготувати якісні сканкопії кожного документа, які необхідно подати до приймальної комісії

3. Підготуй сканкопію заяви, роздруковану з електронного кабінету вступника за інструкцією:

    • зайди у електронний кабінет вступника
    • перейди на вкладнику «Подані заяви»
    • обери заяву, за якою тобі надано рекомендацію для зарахування за державним замовленням
    • натисни«Активні дії» та обери пункт «Роздрукувати електронну заяву»
    • роздрукуй електронну заяву (двосторонній друк) та підпиши
  • Заява, роздрукована з електронного кабінету вступника;
  • Документ, що посвідчує особу (паспорт, ID-картка тощо);
  • Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або витяг із реєстру територіальної громади, або довідка про реєстрацію місця проживання;
  • Військово-облікового документ (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць);
  • Документ про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ (свідоцтво про повну загальну середню освіту, або диплом молодшого спеціаліста, або диплом молодшого бакалавра, або диплом фахового молодшого бакалавра, або диплом бакалавра), та додаток до нього;
  • Інформаційна картка з балами НМТ або сертифікат ЗНО (за наявності);
  • Мотиваційний лист (роздрукований та підписаний);
  • Документ, який підтверджують право вступника на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти (за наявності);
  • Чотири кольорові фотокартки розміром 3 × 4 см;
  • Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.

Кожен багатосторінковий документ необхідно робити одним файлом у форматі PDF.

Назви файлів мають однозначно ідентифікувати їх зміст (паспорт, свідоцтво про повну загальну середню освіту і т.д.)

4. На кожний файл накласти кваліфікований електронний підпис вступника (не батьків!!!) на одному із доступних безкоштовних сервісів:

сервіс 1 

сервіс 2 

5. Створити файл (у форматі *.pdf або *.doc) з описом документів та фразою “На момент накладання КЕП оригінали всіх документів маю на руках і зобов’язуюсь подати їх до Буковинського державного медичного університету після прибуття на навчання. Усвідомлюю, що в разі неподання оригіналів наказ про моє зарахування на навчання буде скасовано в частині, що мене стосується”. На цей файл також накласти КЕП.

6. Усі файли з підписами надіслати на електронну пошту приймальної комісії БДМУ – pk@bsmu.edu.ua. У полі теми листа написати «Оригінали документів ПІБ за спеціальністю….»

Рекомендуємо зателефонувати до Приймальної комісії (+38 (0372) 518888, +38 (097) 954-54-67), щоб пересвідчитися, що Ваш лист не потрапив у спам.

Адреса приймальної комісії

Буковинський державний медичний університет

ВСТУП-2023.
Приймальна комісія

Copyright © 2010-2023, Bukovinian State Medical University.
Розробка та супровід: відділ технічних засобів навчання