Головна » Корисна інформація » Подання оригіналів документів за допомогою КЕП
У 2024 році подання оригіналів, необхідних документів для зарахування, може здійснюватися, крім особистого подання, шляхом надсилання їх сканованих копій із накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника та надсиланням на електронну адресу Приймальної комісії в терміни, визначені в Правилах прийому 2024 року.
Якщо впродовж трьох місяців після початку навчання від вступника не будуть отримані оригінали документів, наказ про зарахування скасовується в частині зарахування такої особи.
Алгоритм дій:
1. Вступнику необхідно отримати Кваліфікований Електронний Підпис (КЕП).
– Як отримати КЕП від ПриватБанку
– Перелік усіх установ, які можуть легально видавати цифрові підписи в Україні
2. Підготувати якісні сканкопії кожного документа, які необхідно подати до приймальної комісії
3. Підготуй сканкопію заяви, роздруковану з електронного кабінету вступника за інструкцією:
Кожен багатосторінковий документ необхідно робити одним файлом у форматі PDF.
Назви файлів мають однозначно ідентифікувати їх зміст (паспорт, свідоцтво про повну загальну середню освіту і т.д.)
4. На кожний файл накласти кваліфікований електронний підпис вступника (не батьків!!!) на одному із доступних безкоштовних сервісів:
– сервіс 1
– сервіс 2
5. Створити файл (у форматі *.pdf або *.doc) з описом документів та фразою “На момент накладання КЕП оригінали всіх документів маю на руках і зобов’язуюсь подати їх до Буковинського державного медичного університету після прибуття на навчання. Усвідомлюю, що в разі неподання оригіналів наказ про моє зарахування на навчання буде скасовано в частині, що мене стосується”. На цей файл також накласти КЕП.
6. Усі файли з підписами надіслати на електронну пошту приймальної комісії БДМУ – pk@bsmu.edu.ua. У полі теми листа написати «Оригінали документів ПІБ за спеціальністю….»
Рекомендуємо зателефонувати до Приймальної комісії (+38 (0372) 518888, +38 (097) 954-54-67), щоб пересвідчитися, що Ваш лист не потрапив у спам.
Вступники, яким не виповнилося 18 років, для отримання електронного підпису мають звернутися до одного з кваліфікованих надавачів електронних послуг, надавши, окрім переліку документів для отримання електронних довірчих послуг фізичній особі, заяву у довільній формі про письмову згоду хоча б одного з батьків (усиновлювачів) або піклувальників, та засвідчену копію свідоцтва про народження особи. При цьому обов’язкова присутність хоча б одного з батьків (усиновлювачів) або піклувальників дитини з оригіналом паспорта. У разі якщо фізична особа у віці від 16 років зареєстрована як фізична особа – підприємець – згода батьків непотрібна.
Вступники, які знаходяться на території України, що була деокупована після 01 вересня 2022 року, а також вступники, які знаходяться за межами території України, не мають кваліфікованого електронного підпису і не можуть отримати кваліфікований електронний підпис на ID-картку, можуть підтвердити вибір місця навчання шляхом завантаження в електронний кабінет сканкопії (фотокопії) роздрукованої (написаної власноруч) заяви на вступ, підписаної вступником особисто. У разі відсутності електронного кабінету – шляхом надсилання зазначених документів до закладу освіти. Факт перебування вступника за межами території України має бути підтверджено відміткою в закордонному паспорті вступника або, якщо він має право використовувати для вступу свідоцтво про народження (зокрема, у разі, якщо 14 років виповнилося після виїзду за кордон), відміткою в паспорті одного з його батьків.
ВСТУП-2024.
Приймальна комісія